WEBINARI

Sukladno preporukama Nacionalnog stožera civilne zaštite i donesenih mjera za sprječavanje širenja koronavirusa:


Ministarstvo gospodarstva, poduzetništva i obrta (Uprava za politiku javne nabave) 18. ožujka 2020. odobrilo je održavanje programa usavršavanja iz područja javne nabave u obliku webinara. 


Webinar je program usavršavanja na kojem možete prisustvovati online iz udobnosti vašeg ureda ili doma (uporabom računala, laptopa, tableta ili mobilnog uređaja). 


Potreban Vam je neki od navedenih uređaja kao i pristup internetu.


Online pratite prijenos slike i zvuka te pripremljenih prezentacija uz mogućnost postavljanja pitanja i sudjelovanja kao da ste prisutni na klasičnom programu usavršavanja.


Osobe koje sudjeluju na webinaru ostvaruju bodove kojima mogu obnoviti certifikat iz područja javne nabave, npr. za osam/ 8 odslušanih sati ostvaruje se 8 bodova.


Svi sudionici našeg Programa usavršavanja (webinara) dobit će unaprijed putem e-maila poveznicu (link) temeljem kojeg je potrebno napraviti registraciju i pristupiti programu usavršavanja. Registraciju je potrebno napraviti najkasnije 15-ak min prije početka programa usavršavanja, kako biste nas u slučaju kakvih tehničkih poteškoća nejasnoća mogli kontaktirati i tražiti pomoć.

Pogledajte ovaj video, kako biste vidjeli korak-po-korak što napraviti da biste sudjelovali na webinaru, počevši od gore spomenute registracije.


TEHNIČKI PREDUVJETI: 


KORACI ZA SUDJELOVANJE NA WEBINARU: 

1.   Prijavite se na webinar/program usavršavanja u INFO PULS organizaciji preko weba (www.info-puls.hr/Edukacija-Javna-Nabava) ili pdf prijavnice.

2.   Na elektroničku adresu koji ste naveli u prijavnici dobit ćete sve podatke o rezervaciji Vašeg virtualnog mjesta kao načinu uplate naknade za odabrani program usavršavanja.

3.   Po uplati za program usavršavanja, na email stiže Vam poveznica (link) temeljem kojeg ćete napraviti registraciju i pratiti webinar.

4.   Najkasnije sat vremena prije početka održavanja programa usavršavanja na vaš email šaljemo prezentacije i sve potrebne materijale kao  podsjetnik o početku programa usavršavanja.

5.   Klikom na link kreće registracija za odabrani webinar. Potrebno je da upišete vaše ime, prezime i OIB, kako biste ostvarili pravo na pristup webinaru.

Ime i prezime i OIB, trebaju biti isti kao što su navedeni u prijavnici.

Registraciju je potrebno napraviti 15-ak minuta prije početka webinara.

6.  Nakon uspješne registracije na vašem odabranom uređaju (računalu, laptopu, tabletu ili mobilnom uređaju) i osiguranom pristupu internetu možete vidjeti odbrojavanje do početka webinara, obično u 9.00 (vrijeme će biti unaprijed zadano).

7.  Nakon završenog sudjelovanja elektroničkom poštom u roku od 1 radnog dana dobiti ćete potvrdu o sudjelovanju, kao i eventualne dodatne materijale.


NAČIN UTVRĐIVANJA VAŠEG  IDENTITETA I PRISUSTVA NA USAVRŠAVANJU: 

Uz ispunjenu prijavnicu i registracije preko ZOOM linka Vaše ime, prezime i OIB ujedno služe kao dokaz da ste sudjelovali na WEBINARU/ online programu usavršavanja te su osnova za izdavanje potvrde o sudjelovanju.





Ova web stranica usklađena je sa odredbama GDPR-a, prihvaćanjem dajete privolu da Vam e-mailom šaljemo obavijesti o našim budućim edukacijama i aktivnostima, te svim ostalim odredbama navedenim u Politika privatnosti.Ova web stranica koristi kolačiće (engl. Cookies) radi pružanja boljeg korisničkog iskustva i funkcionalnosti. Postavke kolačića možete kontrolirati i konfigurirati u vašem web pregledniku. Ukoliko se slažete sa spremanjem kolačića na vaše računalo odaberite "Prihvati"

Prihvati Pročitaj više